4/1/11

BOIX GRÈVOL DE FONDANT


Ja s’acaben les festes  de Nadal, i  demà ja venen els reis. Quina il·lusió!!! Però que ràpid que passa el temps , i quantes coses queden per fer!.
 Sempre començo les festes amb molts projectes culinaris i en vaig afegint , a mida que vaig visitant  els meravellosos blogs plens d’idees , que m’encanten . Però no  faig mai tot el que m’agradaria fer.
 També  em queden cosetes per penjar al blog. Una d’elles és  aquestes galetes que vaig fer,   decorades amb boix grèvol, fet de fondant de color verd i vermell , sobre un llit de glassa blanca.

5 comentaris:

  1. Precioses Emma! jo m'he quedat amb el fondant i els motllos de galetes per fer unes galetes decorades... el proper Nadal serà!

    ResponElimina
  2. Si noia, sempre falta temps.Jo també tinc molts projectes, però poc a poc, que aquest Nadal no has parat de fer coses boníssimes. Un petó.Emma

    ResponElimina
  3. nena que maques,em tindrás de donar unas petites clases de galetes,perque a mi no em surten ni la mitad de be.felicitatsssss.petonetsssssss

    ResponElimina
  4. No diguis això ,Agnés, que n'has fet de molt maques, que jo ho he vist....!!!Petonets

    ResponElimina
  5. Hola Emma,

    acabo de veure les ultimes receptes que has publicat. Et volia preguntar com fas la glassa per la decoració. POtser es una pregunta molt básica, pero jo estic començant ara mateix amb la reposteria. El mes que ve es l'aniversari de la peke i li vull fer un pastis amb la cara del mickey.
    Et dono el mail: eastorch@hotmail.com

    Gracies

    ResponElimina

Moltes gràcies per les vostres aportacions!
Si voleu contactar amb mi ,podeu escriure’m a: emma.gatzem@gmail.com, i us respondré el més aviat possible.