19/11/10

BOMBONS DE PETAZETAS

Qui no recorda haver menjat algun cop els caramels” Petazetas” quan era petit?
Van aparèixer al mercat l’any 1979 a Sant Boi, Barcelona i ja porten més de 30 anys al mercat. Són uns caramels petits que al posar-los a la boca exploten, fent pessigolles i sorollets. Jo de petita en menjava i ara els meus fills també.
Ara a més l’hem incorporat a la gastronomia en forma de bombons. Sempre podem sorprendre als nostres convidats,a l’hora del cafè, amb uns bombons fets per nosaltres. Podem fer servir motllos diferents de silicona per fer glaçons, o d’especials per fer bombons, que son d’una silicona més fina.
La recepta la vaig trobar al blog Mi dulce tentación . Són molt originals, i molt bons.

BOMBONS DE “PETAZETAS”:
Ingredients:
-150gr de xocolata fondant
-75 gr de xocolata blanc
-2 cullerades soperes de llet
-1 sobre de “Petazetas”( jo n’he posat 2)

1-Fondre el xocolata fondant al bany maria o en el microones i pintar els motllos,posar al congelador 10 minuts perquè es posi dur i fer un altre capa igual.
2-Fondre el xocolata blanc amb la llet, refredar una mica i barrejar els Petazetas
3-Farcir els motllos,refredar al congelador i tapar amb un altre capa de xocolata negre.
4-Posar el motllo en el congelador 20 minuts aproximadament, desemmotllar i degustar.


2 comentaris:

  1. Hola Emma,
    Tafanejant per a la xarxa t’he trobat i he vist aquest bombons de “petazetas” i m’ha fet gràcia per que jo els faig però amb forma de “piruletes”.
    La foto amb la decoració del llaç és molt maca i els bombons tenen molt bona pinta!

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies! Aquest els vaig fer amb motllos de glassons, però si es fan amb motllos especials,queden molt millor.
    Amb forma de piruteta tenen que quedar molt originals.

    ResponElimina

Moltes gràcies per les vostres aportacions!
Si voleu contactar amb mi ,podeu escriure’m a: emma.gatzem@gmail.com, i us respondré el més aviat possible.