1/4/11

LA PRIMAVERA JA HA ARRIBAT!


Ja ha començat la primavera i m’encanta anar cap a l’estiu!!
El canvi d’hora, els dies s’allarguen , les temperatures són més suaus.... i els camps s’omplen de flors, com aquests muffins de pastanga amb frosting de formatge .

La recepta del muffins de pastanga ja la he penjat al blog i està aquí, i la del  frosting de formatge aquí.
He decorat els muffins amb la cobertura, de color verd, imitant l’herba ,unes floretes fetes amb fondant de colors i una petita abella.

10 comentaris:

  1. Hooooo!! Que maco.
    Ja has portat la primavera als blocs.
    Tot molt original.
    Bona cuina

    ResponElimina
  2. Quina cosa més mona! T'han quedat estupendes!!

    ResponElimina
  3. deu meu que macos t'has quedattttt ,segur que estarien molt bonss

    ResponElimina
  4. Però quina preciositat... Qué bé que arribi el bon temps, per fi! Aquests cupcakes són un passada. Me'ls apunto perquè m'agrada molt fer-ne. No sé si em quedarien tan guapos, però...
    Petonets!!

    ResponElimina
  5. Quina cosa més bonica! No en tinc cap dubte, ha arribat la primavera!!!

    ResponElimina
  6. Ohhhhhhhhhhh! Això és una divinitat! Jo no m'ho podria menjar! Una fantàstica mostra de que ja ens arriba el bon temps! I la abella? que mona que queda! Petonets i enhorabona!

    ResponElimina
  7. Quina cucada¡¡¡son preciosos i les fotos excepcionals.
    Mil petonets guapa i bon Diumenge.

    ResponElimina
  8. Una autèntica lliçó de manualitats...em sabria greu menjar-los.

    ResponElimina

Moltes gràcies per les vostres aportacions!
Si voleu contactar amb mi ,podeu escriure’m a: emma.gatzem@gmail.com, i us respondré el més aviat possible.