27/4/11

MUFFINS DE MADUIXA

Ara que ja és aquí la primavera i que anem cap a el bon temps, les maduixes són les protagonistes de les parades de fruita amb la seva olor i el fantàstic color vermell.

Són tan bones!! Amb nata, amb sucre , en batut, en gelat......... i podria seguir dient maneres de degustar-les, fins aconseguir el rècord de respostes del , mític i antic , concurs “Un , dos , tres”.
Avui les he posat en aquests Muffins , on la textura fresca de les maduixes, li dóna un toc molt lleuger i bo.
La recepta la he tret del blog Entra en mi cocina.
Muffins de maduixa:
Ingredients:
-200 gr de maduixes netes i tallades a trossets petits.
-280 gr de farina
-1 sobre de llevat químic
-2 ous
- 1 iogurt natural
-110 gr de sucre
-100 gr de mantega tova
-Sal
-1 c.c de vainilla
-1 dit de llet

Procediment:
1- Batre els ous , afegir el iogurt , la mantega i la vainilla.
2- En un altre bol, barrejar la farina,el sucre, el llevat i un pessic de sal.
3- Enfarinar les maduixes.
Jo poso un grapat de farina en una bossa de plàstic i tiro les maduixes dins. Sacsejo la bossa, tenint cura de no aixafar- les, i ja està.
4- Barrejar els ingredients secs i els humits, amb el dit de llet.
5- Afegir a la mescla les maduixes enfarinades i remenar.
6- Repartir la massa en motllos pel forn i posar una mica de sucre pel damunt.
7- Coure al forn a 180 graus durant aproximadament 25 minuts.


13 comentaris:

  1. Què bons han de ser! T'han quedat maquíssims, tan pujadets!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  2. Uf! Se'm fa la boca aigua! M'encanta l'època de maduixes. Les receptes que hi ha són una passada... Aquests muffins han de ser deliciosos!
    Petonets!!

    ResponElimina
  3. Hola Emma!
    Una passada! Amb la foto ja em puc imaginar com de bones han d'estar!!! Petons

    ResponElimina
  4. Ja és l´últim que podia esperar amb les maduixes. T´ahn quedata molt bé.

    ResponElimina
  5. nenaaaaaaaa quina cosa mes bona,a veure si un dia em convides jejeje petons

    ResponElimina
  6. Quina pinta més bona!!! No n'hem prepart mai de muffins amb maduixes. Em sembla que ha arribat l'hora. M'emporto la recepta.....

    ResponElimina
  7. Anda queeeeee, menos mal que no vivo contigo con lo golosa que soy, besitossssssssssssss

    ResponElimina
  8. T´han quedat perfectes, jo sempre tinc problemes perquè em quedin així abombadets!! un petonet

    ResponElimina
  9. Oh! quina bona pinta. Jo també tinc aquest motllo i no l'havía fet servir mai. Em semblava que havíen de quedar malament els muffins, pero ara el faré servir segur.
    Soc nova en aquest món i et convido a visitar el meu blog.
    Petonets

    ResponElimina
  10. Nena, quina bona pinta!!!
    Per cert, vull veure fotos del pastís per al Joan. Les galetes són genials.

    ResponElimina

Moltes gràcies per les vostres aportacions!
Si voleu contactar amb mi ,podeu escriure’m a: emma.gatzem@gmail.com, i us respondré el més aviat possible.