2/2/12

BUNDT CAKE




Aquestes festes he tingut la sort de rebre molts regals gastronòmics. Perquè serà?
A la carta del Reis Mags, només vaig demanar una cosa, un motlle de Bundt cake de la Nordic Ware. Ja era el segon any que el demanava, així que sospirava, com una nena petita per  la seva joguina, que me’l portessin. I per fi va arribar el matí de Reis. Vaig fer una ullada als paquets i vaig divisar un amb el meu nom, rodó i que pesava molt.  El vaig obrir ràpidament, i allà estava, flamant, el meu autèntic motllo, del que havia llegit tantes meravelles. Ara només faltava provar alguna recepta , i vaig escollir una del blog Food &Cook.
El desemmotllat és perfecte, i per tant manté la forma impecable. El sabor és deliciós i la textura és molt flonja. Es conserva tendre molts dies.
Estic encantada amb aquesta nova adquisició!

Ingredients:
-410gr de farina.
-1 sobre i mig de llevat en pols.
-1 polsim de sal.
-225gr de mantega( a temperatura ambient).
-330gr de sucre.
-4 ous.
-240gr de llet.
-1 cullereta de vainilla.

Procediment:
1-Batre la mantega  amb el sucre fins que quedi cremosa,i agregar la vainilla  .
2-Afegir els ous, un a un sense deixar de batre.
3-Incorporar la farina, prèviament tamisada , poc a poc, i alternant-la amb la llet, es a dir, una mica de farina, una mica de llet, fins incorporar tots els ingredients.
4-Untar  el motllo amb mantega i farina ( jo he utilitzat un en esprai)  i omplir amb la massa .
5-Coure al forn a 180 graus durant aproximadament, 40 minuts. (podem punxar per veure el grau de cocció).
6-Treure del forn i deixar refredar dins del motllo 10 minuts. Ara ja el podem desemmotllar, i esperar que es refredi del tot.

9 comentaris:

  1. Emma, quina forma tan bonica. Es veu molt esponjós. Espero animar-me a fer alguna cosa aquest cap de setmana. Els meus reis no hi van pensar en això

    ResponElimina
  2. Hola Emma,
    Preciós! Preciós! T'ha quedat perfecte!!!! Petons

    ResponElimina
  3. Apa! A mi també em varen portar un motlle de Bundt Cake, els Reis i també vaig publicar ahir la recepta...
    Es que van de maravella i queden boníssims,oi? Prenc nota de la teva recepta...
    Petonets.

    ResponElimina
  4. L'he provat i estava boníssim!!
    Bona cuina

    ResponElimina
  5. Que bonic!!!! Una pinta deliciosa!!! Ja veig que hauré de demanar-lo jo també als Reis. O potser abans que tot just acaben de passar jeje....
    Ptns

    ResponElimina
  6. Jo també tinc aquest motlle. El vaig demanar l'any passat pel meu aniversari i com que no va caure me'l vaig acabar comprant jo!!!
    petonets

    ResponElimina
  7. Que chulo!!! acabo de descubrir tu blog..me quedo como seguidora..
    Bsss

    ResponElimina

Moltes gràcies per les vostres aportacions!
Si voleu contactar amb mi ,podeu escriure’m a: emma.gatzem@gmail.com, i us respondré el més aviat possible.