11/12/11

TORRÓ DE ARRÒS INFLAT


Ja s’apropa Nadal, i he decidit fer torrons. He començat pel de xocolata. Volia aconseguir una textura cruixent amb flocs d’arròs. Després de navegar per la xarxa i llegir moltes receptes, he escollit una de la web de Webos fritos. És molt fàcil i  ha estat tot un èxit.
Les barres de torró han anat desapareixent com si a casa tinguéssim ratolins. Ara n’hauré de tornar a fer més. És ideal per a nens.

Torró d'arròs inflat :
Ingredients:
-150gr de xocolata amb llet i avellanes
-150 gr de xocolata amb llet i ametlles
-150 gr de xocolata negre fondant
-70 gr de llar de porc
-80 gr de arròs inflat de xocolata.

Procediment tradicional:
1-Trocejar les xocolates i fondre , al bany maria o al microones.
2-Afegir la llar i barrejar.
3-Finalment, mesclar l’arròs inflat i posar dins d’un motllo de silicona.
4-Deixar reposar un mínim de 4 hores.

Procediment amb Thermomix:
1-Trocejar les xocolates i programar 5 minuts , temperatura 37 graus i velocitat 1.
2-Remoure amb una espàtula i programar 8 minuts, 37 graus, velocitat 1.
3-Afegir la llar i programar 1 minuts, 37 graus, velocitat 1.
4-Finalment, mesclar l’arròs inflat i posar dins d’un motllo de silicona.
5-Deixar reposar un mínim de 4 hores.

5 comentaris:

  1. Que bo! L'any passat en vaig fer i va tenir tan èxit que ja m'han demanat que el torni a fer.

    Una abraçada!

    ResponElimina
  2. el meu fill fa dies que em demana que li compri torró de xocolata amb arròs inflat, em sembla que ara ja no n'hauré de comprar :-)

    ResponElimina
  3. Bonissim...el del choco krispis també!

    ResponElimina
  4. Oh que bo! Per nens i grans una delícia! PEtons

    ResponElimina
  5. Molt original!! Quin color més exòtic que ha agafat, oi? M'entanta la proposta del 15. petons

    ResponElimina

Moltes gràcies per les vostres aportacions!
Si voleu contactar amb mi ,podeu escriure’m a: emma.gatzem@gmail.com, i us respondré el més aviat possible.