27/12/10

CASETA DE GINGEBRE

Com en el conte de Hansel i Gretel, per Nadal apareixen casetes amb parets de galeta de gingebre , portes i finestres de xocolata i llaminadures. Tot una temptació per als més petits de casa.

Aquesta és la nostra casa de conte.

La vaig comprar al Lidl. És un kit , amb les parets de galeta, caramels de goma per decorar , el ninot de neu, el Papa Noel i l’arbre de Nadal de sucre i les instruccions. Només falta afegir la glassa com a ciment de construcció.
La vam decorar amb els nens, i ha quedat molt divertida. Vaig afegir algunes llaminadures més, com els bastons de caramel blanc i vermells , que m’encanten....
Ara la tenim embolicada amb paper de cel•lofana transparent, a l’espera de preparar un berenar amb amics i tastar-la, durant aquests dies de festa i de il•lusió.



5 comentaris:

  1. que macaaaaa,us ha quedat xulisimaa,ets una artista .petonetssss

    ResponElimina
  2. La propera vegada ens has de sorprendre amb l´elaboració 100% d´aquesta caseta made in Taller de sucre ;-D

    ResponElimina
  3. Quina meravella Emma, Ja m’agradaria tastar-ne un bocinet! Petons i a gaudir-la!

    ResponElimina
  4. Tens raó, però sempre falta temps...... El proper Nadal intentaré fer parets i tot, perquè realment és molt divertit, i els nens ho fan amb molta il·lusió.Petons.

    ResponElimina
  5. Hola Elen!Moltes gracies! Sempre m'ha fet il·lusió fer-ne una . Una abraçada.

    ResponElimina

Moltes gràcies per les vostres aportacions!
Si voleu contactar amb mi ,podeu escriure’m a: emma.gatzem@gmail.com, i us respondré el més aviat possible.